Wykorzystywanie danych w kampanii wyborczej to strategia, która w ostatnich latach zrewolucjonizowała marketing polityczny w Stanach Zjednoczonych oraz krajach Europy Zachodniej. Serwis BD4L prezentuje raport na ten temat, który może stać się wskazówką dla polskich polityków w obliczu zbliżającego się maratonu wyborczego. W pierwszej części raportu znalazło się omówienie ogólnych zasad prowadzenia walki wyborczej w oparciu o dane oraz podpowiedzi skąd je wziąć i w jaki sposób wykorzystać – zarówno w kampanii w internecie, jak i w świecie realnym. W drugiej części autorzy analizują cztery case studies polityków, którzy odnieśli sukces wyborczy właśnie dzięki danym – są to Barack Obama, Emmanuel Macron, Donald Trump oraz Mariano Rajoy.
Nie przegap
Światowa obsada debat, nowe formaty i jeszcze więcej inspirujących spotkań – wracają Igrzyska Wolności!
Igrzyska Wolności rekrutują: Współkoordynator/ka Biura Gości
Premiera 4liberty.eu Review #20: 20 lat w UE: Europa Środkowo-Wschodnia i jej droga do postępu
Igrzyska Wolności 2024: „Miasto. Europa. Przyszłość”. SAVE THE DATE!
Apel organizacji społecznych do rządu i Prezydenta RP
Przeczytaj również
Piotr Beniuszys
Bariery dla liberalizmu
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zwolenników i zwolenniczek liberalnego ustroju!
Wojciech Sadurski
Konstytucyjny kryzys Polski
Książka stanowi zaktualizowane i przygotowane dla polskiego czytelnika wydanie „Poland's Constitutional Breakdown”.