Badania opinii publicznej kojarzą nam się z partyjnymi sondażami. Tymczasem ich przytłaczająca większość to badania na potrzeby biznesu. O tym do czego mogą służyć i jak wyglądają rozmawiamy z Marcinem Dumą z IBRIS
Gość odcinka:
Marcin Duma – Prezes Fundacji „Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS” w Warszawie
Ekspert w dziedzinie badań społeczno-politycznych z niemal 20-letnim doświadczeniem. Pasjonat kolarstwa i biegów długodystansowych. Od 2010 roku nieprzerwanie do teraz Członek Zespołu Konsultacyjnego do Spraw Badań Społecznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Częsty komentator życia politycznego i społecznego w Polsce, w najważniejszych mediach, m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, „Rzeczpospolita”, Telewizja Polsat oraz zagranicznych, m.in. The Wall Street Journal, Financial Times. Współautor (wraz z Rafałem Kalukinem) cyklu publikacji w tygodniku Polityka na temat preferencji wyborczych Polaków przed wyborami prezydenckimi w 2020r. Panelista podczas najważniejszych wydarzeń w kraju, m.in. Forum Ekonomicznego w Krynicy i Europejskiego Kongresu Samorządów. Jeden z członków-założycieli EUROSKOPII – pierwszego, ogólnoeuropejskiego stowarzyszenia niezależnych agencji badawczych.
Host podcastu:
Dr Tomasz Kasprowicz – wiceprezes Fundacji Res Publica, partner w Gemini. Redaktor w „Liberté!” oraz „Res Publica Nowa”. Wykładowa akademicki z doświadczeniem na trzech kontynentach.
Główną tematyką podcastu „Nasłuch Przedsiębiorcy” jest spojrzenie na sytuację w Polsce okiem przedsiębiorcy. W sposób oczywisty punktem skupienia uwagi będzie sfera gospodarcza, ale także nieoczywiste kwestie związane z innymi dziedzinami życia stanowiące wyzwanie, a także szansę dla polskich przedsiębiorców.
Projekt realizowany jest dzięki wsparciu Google oraz Państwa darowiznom.
Przyłącz się do nas i wesprzyj naszą misję na: wspieraj.liberte.pl
Jeśli chcesz wesprzeć bezpośrednio autora zapraszamy na: wspieraj.liberte.pl/tomasz-kasprowicz
