Fundacja Dla Demokracji alarmuje, że Muzeum Powstania Warszawskiego zostało wmanewrowane w niekorzystne umowy przez firmę Maspex. Producent napoju energetycznego Tiger zasłynął rok temu kontrowersyjną reklamą obrażającą pamięć o Powstaniu Warszawskim. Po fali krytyki i bojkocie marki przez wiele osób, firma postanowiła naprawić swój wizerunek poprzez wsparcie powstańców, edukacji historycznej i produkcji filmu o Janie Karskim. Rzecz w tym, że umowy zawarte z MPW czynią instytucję quasi-agencją marketingową Maspexu.
Nie przegap
Światowa obsada debat, nowe formaty i jeszcze więcej inspirujących spotkań – wracają Igrzyska Wolności!
Igrzyska Wolności rekrutują: Współkoordynator/ka Biura Gości
Premiera 4liberty.eu Review #20: 20 lat w UE: Europa Środkowo-Wschodnia i jej droga do postępu
Igrzyska Wolności 2024: „Miasto. Europa. Przyszłość”. SAVE THE DATE!
Apel organizacji społecznych do rządu i Prezydenta RP
Przeczytaj również
Piotr Beniuszys
Bariery dla liberalizmu
Lektura obowiązkowa dla wszystkich zwolenników i zwolenniczek liberalnego ustroju!
Wojciech Sadurski
Konstytucyjny kryzys Polski
Książka stanowi zaktualizowane i przygotowane dla polskiego czytelnika wydanie „Poland's Constitutional Breakdown”.